pondelok 23. septembra 2013

Čo dokážu Balea šampóny bez silikónov

Ahoj!

Moji pravidelní čitatelia si iste všimli, že sa tu často sťažujem na svoje problematické vlasy. Pripomeniem, že sú dlhé, suché, jemné, bez lesku a bez života. Pôvodne sú dosť kučeravé, no roky trápenia žehličkou sa podpísali aj na tejto ich stránke, takže prirodzene vyzerajú akoby ich vlasoví škriatkovia poskrúcali do čo najviac nepravidelných tvarov.
Vlasové zúfalstvo ma sprevádzalo každý deň. Vlastne ma naďalej sprevádza, ale našla som prípravky, ktoré skóre trocha upravili. Sú to šampóny bez silikónov, ktoré by som dodnes prehliadala, keby ma na ne nenamotala jedna blogerka, ktorá ich len tak medzi rečou spomenula. Tak som sa v DM-ke trocha rozhliadla a uvidela som veľmi pekne balené šampóniky, ktoré by mohli mojim vlasom priniesť trocha života.


GLATT + GLANZ SHAMPOO
Zatiaľ som vyskúšala len dva bezsilikónové baleácke šampóny a práve tento fialový bol pre mňa veľkým prekvapením. Pôvodne som čakala bezfarebnú emulziu, takže ma trocha prekvapilo, že šampóny vyzerali celkom obyčajne "umelo". Samotné používanie bolo taktiež celkom bežné. Potešil ma však výsledok. Fialová verzia šampónu je určená pre vlasy bez lesku a bez života. Sľubuje až trojnásobné zvýšenie lesku vlasov, zabránenie ich "lietaniu" (antistatický efekt) a vyhladenie ich štruktúry. Väčšinou som ho používala dvojfázovo: prvé umytie - zbavenie vlasov zvyškov stylingových prípravkov, druhé umytie - dočistenie. Na záver kondicionér. Moje vlasy pri tomto šampóne skutočne trocha ožili. Keď sa ich dotknem, mám pocit zdravších a silnejších vlasov. Ešte stále sú pri koncoch suché, ale LESKNÚ sa. Obsah tuby sa pomaly míňa, ale tento šampón si určite zadovážim, som z teho takmer nadšená. Jednoducho vidím nejaké účinky, dokonca ma umývanie vlasov s ním začalo baviť, pretože sa stále teším, čo sa bude s vlasmi ďalej diať.




REPAIR + PFLEGE SHAMPOO
Vyživujúci šampón v bronzovom obale som začala používať ako prvý. Práve do tohto šampónu som vkladala veľké nádeje, lebo moje vlasy potrebujú zjavne vyživiť. Lenže so suchými koncami nič nespravil, hoci sa na jeho obale píše, že obsahuje včeliu materskú kašičku, no zrejme v minimálnom množstve. Preto sa naň však nehnevám, vlasy pekne umyl, neuškodil im, po umytí ním som mala vždy fajn pocit z vlasov. V mojom prípade sa však nehrabe na ten fialový.




OIL REPAIR KONDICIONÉR
Wow, tak toto som nečakala. Kondicionér som si kúpila v stave núdze, keď som bola 2 týždne odcestovaná a nemala som so sebou kondicionér ani olej na vlasy. Po pozitívnej skúsenosti so šampónmi som automaticky trielila k stojanu vlasovej kozmetiky Balea, siahla po tomto kondicionéri a už sa ho len tak nevzdám. Výrobca síce dosť prehnane tvrdí, že po dvoch použitiach tohto zázraku sa nám až o 80 % zníži vypadávanie vlasov, ale ako výživa pre vlasy sa mi teda osvedčil asi už po prvom použití. Vlasy boli hladšie, dokonca sa mi zdali pevnejšie, čo zotrváva dodnes (čosi vyše mesiaca od prvého použitia). Kondicionér obsahuje arganový olej a hydratačný komplex z pšeničných proteínov, panthenolu a glycerínu. Neviem posúdiť, ako je to s tým zredukovaním vypadávania vlasov. Mne totiž vypadávajú dosť, hoci v ostatnom čase sa mi zdalo, že sa to veľmi jemne zmiernilo. Nedovolím si však tvrdiť, že to bolo vďaka tomuto kondicionéru. Každopádne ho však odporúčam všetkým so suchými a poškodenými vlasmi. Za cenu 1,79 € je to snáď ten najlepší kondicionér aký som kedy mala.



Priznávam, že som bola vždy skeptická voči vlasovej kozmetike Balea. Vlastne celkovo som tejto značke neverila. Keď som však niekoľko produktov vyskúšala, predovšetkým nočný krém Cell Energy a tieto šampóny s kondicionérom, zmenila som názor. Oplatí sa vyskúšať aj lacnejšie produkty, pretože za minimálnu investíciu môžeme dostať maximálnu starostlivosť. V blízkej budúcnosti sa chystám vyskúšať aj ďalšie Balea šampóniky, určite sa poobzerám aj po iných vlasových výrobkoch. Stojí to za to.

Pekný deň!

4 komentáre:

  1. Balei ako značke som tiež spočiatku neverila, ale presvedčila ma o opaku. Z radu Balea Professional som už vyskúšala viacero šampónov a najlepší bol ten na hnedé vlasy. Celkom mojim vlasom vyhovoval aj ten čistiaci, ale na môj vkus dosť smrdel, takže som ho nevydržala spotrebovať dokonca.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja práve testujem ďalšie tri šampóny z tohto radu, medzi nimi je aj ten na hnedé vlasy. Ale mne akosi nevyhovoval a väčšinu z neho minul môj frajer (???, on má skôr svetlé vlasy...). Najviac som bola spokojná práve s tým fialovým, ktorý tu popisujem ako prvý. No čo, každé vlasy si asi pýtajú to svoje :)

      Odstrániť
    2. Tiež mi dosť padali vlasy, tak som vyskušala bordový šampón Balea s kofeinom proti vypadávaniu vlasov. Krásne vonia. Zatiaľ neviem ešte posúdiť, nakoľko pomôže proti vypadávaniu vlasov - používam ho krátku dobu. Ale za tú cenu určite treba vyskúšať.

      Odstrániť
    3. Aj ja si myslím, že do týchto šampónov sa oplatí investovať. Avšak treba asi poskúšať, ktorý komu viac vyhovuje. Z čítania blogov som zistila, že každý z nich je niekoho obľúbený :D

      Odstrániť